Reklamacije
V primeru, da je bila napaka storjena s strani podjetja Asalus trgovina d.o.o., lahko kupec kontaktira naše podjetje preko telefona 041 838 100 ali pa nam o težavi piše na elektronski naslov prodaja@asalus.si.
Sodelovanje s strani kupca je v tem primeru nujno za čim hitrejšo in enostavnejšo razrešitev problema.
V kolikor se dostavljeni izdelki vsebinsko razlikujejo od tistih, ki jih je kupec naročil, kupec kontaktira Spletno trgovino Acidosalus preko na spletni strani objavljenih kontaktov ter se z dobaviteljem (Asalus trgovino d.o.o.) dogovori o ustrezni rešitvi napačno dobavljenih izdelkov (izdelke lahko nadomestimo s pravilnimi v kolikor so ti dobavljivi, možno je tudi vračilo denarja/dobropis). Ponudnik v tem primeru krije stroške ponovnega pošiljanja!
V primeru, da je bil stranki po pomoti poslan napačen izdelek, naročen izdelek pa ni dobavljiv (trenutna nedobavljivost, prenehanje prodaje tega izdelka ipd.) se Spletna trgovina Acidosalus (v nadaljevanju Trgovina Aacidosalus) z naročnikom dogovori za vračilo izdelka, morebitno zamenjavo s podobnim izdelkom. Pri tem Trgovina Acidosalus krije stroške povračila (poštnine) napačno poslanega izdelka, ki so pri vračanju blaga nastali. Ustrezna komunikacija s strani stranke je v tem primeru nujna!
Pozor: Izdelek je možno reklamirati le, če njegova embalaža še ni odprta - enako velja tudi v primeru napačno poslanega izdelka. V kolikor je ovojnina napačno poslanega izdelka poškodovana ali kako drugače uničena (odstranjeno varovalo) izdelka ni mogoče reklamirati!
Pri pošiljanju blaga v okviru reklamacije mora stranka zagotoviti, da bo blago, ki ga vrača v povsem enakem stanju kot ga je prejela - torej nepoškodovano. Dobljenega poškodovanega reklamiranega blaga ne bomo priznali.
Pozor: paketov z odkupnino ne sprejemamo!
V primeru, da so dostavljeni izdelki neustrezne kvalitete oziroma niso v soskladju s specifikacijami in zahtevami za ta izdelek, potem mora kupec nemudoma (najkasneje pa v osmih dneh po prejemu paketa) sporočiti reklamacijo na mail: prodaja@asalus.si
Asalus trgovina d.o.o. tudi ne odgovarja za katero koli skrito (tovarniško) napako znotraj samega izdelka. Izdelek je mogoče reklamirati v osmih dneh od prejema paketa na e-mail: prodaja@asalus.si z natančnim opisom problema. Asalus trgovina d.o.o. ni odgovorna za morebitne napake izdelka, ki niso opazne.
Ob morebitnih dvomih pred nakupom, smo vam na voljo na številki 041 838 100 ali pa nam pišite na prodaja@asalus.si, s čimer se lahko zavarujete pred morebitnim nezadovoljstvom ob prejemu naročila. Kupcu bo usposobljeno osebje pomagalo pri odločitvi pred samim nakupom.
V kolikor se odločite in želite blago vrniti, je pošiljatelj sam dolžan prevzeti stroške pošiljanja, pri tem pa tudi poskrbeti za ustrezno zaščito blaga. V kolikor je pošiljka v drugačnem stanju kot pred samim pošiljanjem blaga nismo dolžni reklamirati. Če se s poslovnimi običaji ne strinjate, nam sporočite svoje mnenje na naslov: prodaja@asalus.si.