Menu
Košarica

Reklamacije

V primeru, da je bila napaka storjena s strani podjetja Asalus trgovina d.o.o., lahko kupec kontaktira naše podjetje preko telefona 041 838 100 ali pa nam o težavi piše na elektronski naslov prodaja@asalus.si.

Sodelovanje s strani kupca je v tem primeru nujno za čim hitrejšo in enostavnejšo razrešitev problema.

V kolikor se dostavljeni izdelki vsebinsko razlikujejo od tistih, ki jih je kupec naročil, kupec kontaktira Spletno trgovino Acidosalus preko na spletni strani objavljenih kontaktov ter se z dobaviteljem (Asalus trgovino d.o.o.) dogovori o ustrezni rešitvi napačno dobavljenih izdelkov (izdelke lahko nadomestimo s pravilnimi v kolikor so ti dobavljivi, možno je tudi vračilo denarja/dobropis). Ponudnik v tem primeru krije stroške ponovnega pošiljanja!

V primeru, da je bil stranki po pomoti poslan napačen izdelek, naročen izdelek pa ni dobavljiv (trenutna nedobavljivost, prenehanje prodaje tega izdelka ipd.) se  Spletna trgovina Acidosalus (v nadaljevanju Trgovina Aacidosalus) z naročnikom dogovori za vračilo izdelka, morebitno zamenjavo s podobnim izdelkom. Pri tem Trgovina Acidosalus krije stroške povračila (poštnine) napačno poslanega izdelka, ki so pri vračanju blaga nastali. Ustrezna komunikacija s strani stranke je v tem primeru nujna!

Pozor: Izdelek je možno reklamirati le, če njegova embalaža še ni odprta - enako velja tudi v primeru napačno poslanega izdelka. V kolikor je ovojnina napačno poslanega izdelka poškodovana ali kako drugače uničena (odstranjeno varovalo) izdelka ni mogoče reklamirati!

Pri pošiljanju blaga v okviru reklamacije mora stranka zagotoviti, da bo blago, ki ga vrača v povsem enakem stanju kot ga je prejela - torej nepoškodovano. Dobljenega poškodovanega reklamiranega blaga ne bomo priznali.

Pozor: paketov z odkupnino ne sprejemamo!

V primeru, da so dostavljeni izdelki neustrezne kvalitete oziroma niso v soskladju s specifikacijami in zahtevami za ta izdelek, potem mora kupec nemudoma (najkasneje pa v osmih dneh po prejemu paketa) sporočiti reklamacijo  na mail: prodaja@asalus.si

Asalus trgovina d.o.o. tudi ne odgovarja za katero koli skrito (tovarniško) napako znotraj samega izdelka. Izdelek je mogoče reklamirati v osmih dneh od prejema paketa na e-mail: prodaja@asalus.si z natančnim opisom problema. Asalus trgovina d.o.o. ni odgovorna za morebitne napake izdelka, ki niso opazne.

Ob morebitnih dvomih pred nakupom, smo vam na voljo na številki 041 838 100 ali pa nam pišite na prodaja@asalus.si, s čimer se lahko zavarujete pred morebitnim nezadovoljstvom ob prejemu naročila. Kupcu bo usposobljeno osebje pomagalo pri odločitvi pred samim nakupom.

V kolikor se odločite in želite blago vrniti, je pošiljatelj sam dolžan prevzeti stroške pošiljanja, pri tem pa tudi poskrbeti za ustrezno zaščito blaga. V kolikor je pošiljka v drugačnem stanju kot pred samim pošiljanjem blaga nismo dolžni reklamirati. Če se s poslovnimi običaji ne strinjate, nam sporočite svoje mnenje na naslov: prodaja@asalus.si.


Naši poslovni običaji predvidevajo, da blago, ki se prodaja na spletni trgovini acidosalus.si večinoma NI mogoče vrniti ali zamenjati!

V zakonu o varstvu potrošnikov v členu 43.č. je zapisano, da potrošnik nima pravice do odstopa od pogodbe (v našem primeru pogodbo predstavlja samo naročilo, ki postane veljavno z odpošiljanjem le-tega preko spletne strani http://trgovina.acidosalus.si) v primeru, da narava samih izdelkov ni primerna za vračilo! V kolikor je na straneh Spletne trgovine Acidosalus kupljeno prehransko dopolnilo (v obliki tekočin...), medicinski pripomoček ali kozmetični proizvod, ki se na kakršen koli način vstavlja v telo oziroma prihajajo v stik s telesnimi tekočinami, potem vračilo naročenega blaga NI mogoče.

Pozor:
To določilo  zakona o varstvu potrošnikov ne velja, če Spletna trgovina Acidosalus dostavi napačne izdelke oziroma se rešuje napaka sporazumno s kupcem.

Poravnati je potrebno samo stroške pošiljanja paketa v eno stran in tudi nazaj - sam znesek vam sporočimo preko elektorske pošte! V primeru, da se na izstavljen račun ne odzovete je možno stroške tudi izterjati po pravni poti - stroški postopka pa lahko dosežejo vrednost od 50 pa do 200 €, ki jih nosi stranka sama.

Stornacija naročila je možna med delavnim časom samo do eno uro po oddanem naročilu. Ko ta čas preteče, smo lahko vaše naročilo že odpremili.  V tem primeru stranka nosi vse stroške, ki so nastali zaradi nepremišljenega naročanja.

Tekom samega naročila v zadnjem koraku tik pred oddajo naročila vas opozorimo (v izogib nepotrebnim stroškom) s sledečima zelo pomembnima stavkoma:

Prosimo, da še enkrat pozorno preverite vse spodaj naročene izdelke.
Premislite ali izdelke resnično potrebujete, nato za oddajo naročila kliknite na Pošlji naročilo!

V kolikor je cena akcijska, je izdelek  izjemoma lahko s slabšim rokom uporabe. Vsekakor pa temu ni vedno tako. Osebje Trgovine Acidosalus poskrbi, da je izdelek v omejenem roku uporabe možno porabiti do konca.

V takšnem primeru je najbolje čim prej poravnati znesek, ki smo vam ga poslali po e-pošti, saj so nadaljnji stroški morebitne izterjave precej visoki ter jih nosi stranka (ne ponudnik) v postopku!

Glede vračila produktov nikoli ne kompliciramo ali zaračunavamo dodatnih zneskov! Po zakonu o varstvu potrošnikov le te lahko brez obrazložitve vrnete - kot rečeno pa to ne more veljati za morebitno nastale stroške pošiljanja in vračila - te žal nosite sami!